donderdag 1 november 2007

Agloco wat gaat het worden?

Hallo allemaal,

Maar meteen beginnen hoewel ik nog een beetje zoekende ben in het menu, maar ik weet dat dit een beetje moet groeien. Ik heb ook een ander blog, alleen niet hier en dat gaat meer over ons leven in Hongarije. Dit is iets heel anders en dacht dan ook, alles anders als ik toch bezig ben. Maar goed ik begin alvast met een klein dingetje waar ik aan begonnen ben en waarschijnlijk ken je het al
Agloco, als je het nog niet kent klik hier en schrijf je in http://www.agloco.com/r/BBHW8486 .
Ik heb gisteren alles zitten lezen, en er is geen mens volgens mij die kan vinden wat je kan gaan verdienen. Maar dat maakt het wel leuker, het is gratis een heel nieuw idee. En misschien wel net zo een goed idee als die puzzel cubus. Dus ik dacht stel dat dit zo een wonder idee is, dan er maar voor zorgen dat ik er bij hoor en wie weet ooit groot aandeel houder wordt of zo. Soms laat je kansen liggen en denk je achteraf jee wat stom, maar hier gaat mij dat in ieder geval niet gebeuren. Ik probeer een graantje mee te pikken, van iets wat niets kost en misschien wel gaat opbrengen. Misschien vanavond en anders morgen zal ik wat stukjes die hier over geschreven worden aan geven...... Ik heb net even zitten kijken, toch maar niet. Er is genoeg over te vinden maar dan klikken jullie geheid op een andere link, en dat moet de mijne zijn, natuurlijk ga ik mijn cubus niet zo maar weggeven:)

http://www.agloco.com/r/BBHW8486

probeer het gewoon, niks te verliezen.

Geen opmerkingen: