vrijdag 2 november 2007

Hoe moet ik het aanpakken?




Ik ben al jaren aan het rond kijken en proberen op internet. Ik heb emails gelezen, nu dat was ik zo zat je mailbox wordt volgepropt met on interessante zooi en zie er maar weer eens van af te komen. En zo heb ik ook wel enquetes ingevuld, ook geen succes of je werd er mee dood gegooid of er kwam helemaal niets, daar naast als je een paar van die dingen hebt ingevuld geloof je het allemaal wel.

Maar nu moet ik serieus aan de gang, ik wil gewoon iets verdienen. Het hoeven geen kapitalen te zijn. In snel rijk formules geloof ik niet echt, ik ben er van overtuigd dat je gewoon iets moet doen voor je geld. Maar ik wil dan wel iets waar ik me lekker bij voel. MLM heb ik heel veel over zitten lezen, en op zich is dit niet verkeerd. Het grote nadeel hier aan is dat je vaak eerst flink moet investeren in spullen aankopen en dan weer moet zien te verkopen. Dat is dus niets voor mij, ik zou niet weten aan wie ik dat hier in Hongarije zou moeten verkopen. De mensen zijn arm, en ik zal niet zeggen dat ze niet willen maar gewoon niet kunnen. En dan nog, ik heb geld nodig en ik heb geen geld om eerst voor 100 of 200 euro in te kopen. Ik kan van uit Hongarije niet naar de zogenaamde seminars,waar ik toch ook een beetje huiverig voor ben.

Dus verder lezen op internet, netwerk marketing, dat is de toekomst. Als ik het allemaal mag geloven. Maar het is een feit, je ziet steeds meer online winkels, en winkels die ook online gaan verkopen. Bijna alle vakantieparken, pretparken noem maar op kun je via internet boeken, en er zijn al mogelijkheden om ook in Nederland van je werk af via internet je boodschappen te doen en na je werk even op halen. Dit scheelt de werkende mens een hoop tijd. Ik ken iemand met straatvrees, die besteld haar boodschappen ook online en laat het thuis afleveren. En dit zal steeds meer worden. Mensen hebben minder tijd, internet wordt steeds bekender en steeds meer mensen zijn er niet meer bang voor. Ik zag van de week een kledingwinkel op internet in Nederland. Als ik daar voor 400 euro zou bestellen, werd het gratis naar Hongarije verstuurd. Nu lijkt 400 euro veel, maar ga eens voor het gezin kleding kopen, je zit er zo maar aan en dan geen verzend kosten, het wordt toch behoorlijk verleidelijk.
En het grote voordeel van netwerk marketing, ik kan dat hier van achter mijn pc volledig uitvoeren. Maar bij of wat ga ik me dan weer aansluiten.

Ik ben begonnen met wat advertenties van Google, na wat gelezen te hebben zou dit best leuk werken. Dus daar maar eens mee begonnen, het gaat niet erg hard, maar ik krijg van Google allerhande tips hoe ik dit beter kan laten worden dus daar maar weer mee aan de slag. Nu is het afwachten deze maand, of het inderdaad beter wordt. We zullen zien.

Groetjes Diane.

Geen opmerkingen: