donderdag 22 november 2007

ik ben er weer.

Het heeft even geduurd voor ik hier weer was, maar was dan ook erg druk. Met mijn thuiswerk studie en uitvoering. Wat wel heel erg lekker is, zijn de teammeetings ook online allemaal. Maar je kan je vragen kwijt, je leert je mede team genoten beter kennen. Je komt er achter wie waar goed in is en je kunt dan je specifieke probleempjes bij een team genoot neerleggen om te leren hoe je ze oplost. Naast het thuis werk doe ik natuurlijk meer, omdat wij in Hongarije zijn gaan wonen twee jaar geleden zijn wij ook bezig in onze tuin, de dieren en natuurlijk ook iets aan het opbouwen. Dat betekend dan wel eens dat mijn blog onder aan het lijstje staat, eerst brood op de plank natuurlijk. Maar over het thuiswerk, het bevalt me nog steeds heel erg goed en het is ook nog steeds leuk om te doen. In het begin speerde ik er met een noodgang doorheen, maar dat was de basis, nu leer ik echt hoe ik het moet aanpakken en omdat internet zich razendsnel ontwikkeld is dat soms best wel eens lastig om je weg te vinden in het oerwoud. Maar het is inderdaad een kwestie van volhouden, en als het kwartje valt blijkt het belachelijk eenvoudig te zijn. Maar soms duurt het wat langer voor het kwartje valt en dan is het soms ook wat lastiger om de moed er in te houden. Het is me ondanks dat het soms wat lang duurde voor het viel goed gelukt om de moed er in te houden en stug door te gaan, en dan geef ik mijzelf ook een dikke pluim en trakteer mij zelf op iets lekkers. En al dat door zetten geeft echt wel resultaten die soms zelfs ook sneller gaan dan ik zelf eigenlijk verwacht had. Ik kan dus nog steeds niet anders dan positief zijn en zeggen dat ik hier zeker wel mee door blijf gaan. Ik ga serieus voor het resultaat en dat ziet er goed uit. Ben je ook een doorzetter en durf je een uitdaging aan en een extra zakcentje is zeer welkom kijk dan maar op deze site. Het kost je niets om te kijken dus wees niet bang.
http://thuiswerkzaak.net/Diane.htm

Tot de volgende keer.
Groetjes Diane

Geen opmerkingen: