maandag 5 november 2007

Ik maak vorderingen.

Het is niet te geloven, maar ik maak vorderingen. Ik ben nu aan het eind van mijn proef periode. De proef periode houd in dat je 30 dagen mag proberen en tijdens dat proberen ga je dus gewoon aan de slag. Je kan aan de cursus beginnen, die ga je ook in de praktijk brengen en je kan dus precies zien wat de bedoeling is en hoe het allemaal werkt. Dus ik ben er in die 30 dagen ook echt voor gegaan, om zoveel mogelijk te weten te komen en te kijken en te lezen en proberen. Als ik nu besluit het niet te doen, krijg ik mijn geld gewoon terug.

Maar ik wil door, omdat ik er inmiddels wel vertrouwen in heb dat ik dit onder de knie ga krijgen en de komende maand met flink doorwerken en leren, het me zeker moet gaan lukken om helemaal niks meer te hoeven investeren en misschien al wel wat kan gaan over houden. Mijn plan is als ik over hou, om van dit geld weer een beetje te investeren in mijn eigen bedrijfje Want ik wil er echt iets van gaan maken. Gaat dit lukken dan wil ik rond gaan kijken of er nog iets is waar ik ook weer mee kan verdienen.

Ik heb gisteren eens flink zitten neuzen op internet en heb eens met andere mensen zitten chatten die al wat langer in het netwerkmarketing zitten. En deze mensen zeggen dus ook, het is altijd slim om er nog wat bij te zoeken. Dan kan je vergelijken en uiteindelijk hou je de beste aan. Het voordeel is dat je een keer investeerd en vervolgens van je verdiende geld meer gaat maken, door meer op te zetten. En er zijn een aantal zeer goede bedrijven op internet,je leert er heel veel van. Maar nu loop ik op de zaken voor uit.

Ik weet wel dat de meeste mensen op de zelfde manier als ik zijn begonnen, meestal nog met gewoon werk bij de baas erbij en in de avond uren en weekenden dit soort dingen er bij zijn gaan doen. Dit opgebouwd hebben en na een bepaalde periode gestopt zijn met het werken voor de baas en dit hun werk is geworden. Ik zeg een bepaalde periode, omdat de een er heel veel aan deed en na een jaar kon stoppen en een ander het eerst meer als een hobby zag en er dus een paar jaar over heeft gedaan. Dus dit ligt er gewoon aan hoe veel je er aan doet. Nu ik heb geen baan bij de baas, en kan er dus veel tijd en energie in steken. En met een beetje geluk en hard werken moet ik volgens deze kenners over een jaar er toch wel lekker aan kunnen verdienen, mits ik luister naar mijn upline en niet eigenwijs ben en ga denken dat ik het zelf beter kan. Deze mensen zeggen ook dat deze bedrijven, door de jaren heen een goed marketing systeem hebben opgezet, dat werkt.

Dat is toch een lekker voor uitzicht, een kleine investering, een eigen bedrijfje en dan met een jaar lekker verdienen. Ik ben in het verleden ook wel een winkeltje begonnen, en dat was een hele grote investering, waarvan ik niet moest verwachten binnen de 3 jaar over te gaan houden. Moest ik elke dag de deur voor uit en harder werken dan wat ik nu doe. Ik heb nu gewoon tijd voor de kinderen, ga op mijn gemakje naar de winkel en heb alle tijd voor het huis en het gezin, dat kon ik toen niet echt zeggen. Nee ik ga er steeds meer in geloven, dat dit echt thuiswerk is waar ik wat mee kan. En toch niet alleen ben, door het teamverband waar je in werkt.

Mijn bedrijfje

Groetjes Diane

Geen opmerkingen: